Obavijest o načinu podnošenja prigovora i reklamacije

Datum objave: 23.02.2022.

Ukoliko korisnik usluge ima prigovor na pruženu javnu uslugu, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača prigovor može podnijeti pisanim putem i to;

1. Putem preporučene pošte na adresu sjedišta tvrtke Komunalac d.o.o., Sajmište 174, HR-32000 Vukovar,

2. Osobno u poslovnim prostorijama na adresi Komunalac d.o.o., Sajmište 174, HR-32000 Vukovar.

3. Putem telefaksa: 032/428-180,

4. Putem elektroničke pošte: info@komunalac-vu.hr

Nakon primitka odgovora na pisani prigovor iz članka 10. Zakona o zaštiti potrošača odnosno po isteku roka za dostavu odgovora trgovca na pisani prigovor ako trgovac potrošaču nije dostavio odgovor na pisani prigovor u roku iz članka 10. stavka 6. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može podnijeti reklamaciju povjerenstvu za reklamacije pisanim putem kako slijedi;

1. Putem preporučene pošte na adresu sjedišta tvrtke Komunalac d.o.o., Sajmište 174, HR-32000 Vukovar,

2. Osobno u poslovnim prostorijama na adresi Komunalac d.o.o., Sajmište 174, HR-32000 Vukovar.

3. Putem telefaksa: 032/428-180,

4. Putem elektroničke pošte: info@komunalac-vu.hr