Pružanje i korištenje javne usluge uređuje se Ugovorom o korištenju javne usluge izmešu Korisnika usluge i Davatelja usluge, u Ugovorom se smatra Izjava o načinu korištenja javne usluge.

Ugovor se smatra sklopljenim kada:

  • Korisnik usluge Davatelju usluge dostavi Izjavu ili
  • Korisnik usluge Davatelju usluge ne dostavi izjavu u roku od 15 dana od zaprimanja ili
  • Prilikom prvog korištenja javne usluge ili zaprimanja na korištenje spremnika za primopredaju miješanog komunalnog otpada u slučaju kad Korisnik usluge Davatelju usluge ne dostavi Izjavu

Svim pravnim osobama na području Grada Vukovar, odnosno korisnicima javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada, tvrtka Komunalac d.o.o. nudi uslugu prikupljanja papira i plastične ambalaže na zahtjev korisnika.

Za prikupljanje papira/plastične ambalaže potrebno je popuniti Dodatak 2 Izjave o načinu korištenja javne usluge prikupljanja komunalnog otpada na području grada Vukovara koji mora biti ovjeren od strane Korisnika.
Prikupljanje papira i kartona te plastične ambalaže vrši se prema rasporedu kojeg određuje Davatelj usluge, o čemu je potrebno voditi računa prilikom odabira spremnika.

Za sakupljanje plastične ambalaže, Korisnik je dužan koristiti isključivo spremnike Davatelja usluge, a spremnici će biti čipirani radi evidencije odvoza.

Popunjen i ovjeren Dodatak 2. Izjave dostavlja se na adresu tvrtke Komunalac d.o.o., Sajmište 174, Vukovar, a na temelju njega izdaje se traženi spremnik za papir i karton i/ili plastičnu ambalažu.

Obrazac Izjave dostupan je dolje u dokumentima, a za sve dodatne informacije kontaktirajte nas putem e-mail adrese: info@komunalac-vu.hr ili na broj telefona: 032/638-757.