Sukladno Zakonu o održivom gospodarenju otpadom („Narodne novine“ broj: 94/13) svi vlasnici i korisnici nekretnina na području Općine Bogdanovci obveznici su korištenja komunalne usluge sakupljanja i odvoza otpada na području Općine Bogdanovci.
Vlasnik ili korisnik nekretnine dužan je javiti se osobno u tvrtku Komunalac d.o.o ili putem e-maila na
info@komunalac-vu.hr u roku od mjesec dana od dana početka stjecanja vlasništva ili korištenja nekretnine na području Općine Bogdanovci radi prijave ili promjene statusa usluge korištenja usluge odvoza otpada (promjena osnovnih podataka o korisniku, promjena adrese, prijava OIB-a i druge promjene koje utječu na status korisnika). Svaku promjenu statusa, korisnik je dužan potkrijepiti odgovarajućim dokazima.
Za prijavu ili promjenu statusa korisnika potreban je osobni dolazak u tvrtku Komunalac, a obavlja se putem Ugovora o korištenju javne usluge između Korisnika usluge i Davatelja usluge, kojeg je potrebno popuniti i ovjeriti.
Preuzimanje kanti za otpad može se izvršiti isključivo osobnim dolaskom u upravnu zgradu Komunalca (Sajmište 174, Vukovar) svakog radnog dana u periodu od 07:00 do 14:30 sati.
Korisnik usluge može odjaviti uslugu odvoza otpada jedino za obračunsko mjesto na kojem se nekretnina trajno ne koristi, što je Korisnik usluge - vlasnik nekretnine dužan dokazati. Dokazom se smatra potpisano očitovanje Korisnika usluge - vlasnika nekretnine da se nekretnina ne koristi i dostavljena potvrda o isključenju uređaja za potrošnju pitke vode i/ili električne energije od strane ovlaštenog isporučitelja na području pružanja usluge.
U slučaju odjave usluge, Korisnik usluge - vlasnik nekretnine dužan je Davatelju usluge vratiti zaduženi spremnik za otpad, te podmiriti svo nastalo dugovanje.
Korisnik usluge (pravna osoba ili fizička osoba – obrtnik) može odjaviti uslugu isključivo obostranim raskidom ugovora ukoliko prethodno dostavi dokaze o prestanku obavljanja djelatnosti.
Pratite naše aktivnosti na društvenim mrežama
Postani dio naše facebook, twitter, google plus ili instagram zajednice i saznaj sve što te zanima o našim proizvodima i uslugama.
Kontaktirajte nas
Za sva pitanja budite slobodni kontaktirati nas putem dolje navedenih kontaktnih informacija.
Komunalac d.o.o
Sajmište 174
32 000 Vukovar
Hrvatska
MB: 3025003
OIB: 83101904488
tel: +385 (32) 428 179
fax: +385 (32) 428 180
e-mail:
komunalac-vu@komunalac-vu.hr
Komunalac d.o.o., registriran na Trgovačkom sudu u Osijeku pod brojem 030064890.
Temeljni kapital 8.036.900,00 kuna uplaćen u cijelosti.
Osobe ovlaštene za zastupanje: Domagoj Bilić
Sva prava pridržana, KOMUNALAC d.o.o. Sajmište 174, Vukovar. Developed & design by: SLink
About Us
The company Komunalac Ltd. Has based in 1954 as a public company. In year 1999. she became a company with limited liability. The founder of the company is the City of Vukovar and in its 100% owned. Decision of the city of Vukovar company Komunalac is only authorized in the area of collection and disposal of waste. We are collecting waste from 23 counties and 3 cities (Vukovar, Sotin and Lipovača). Komunalac Ltd. operate and maintain the landfill "Petrovačka dola", which is also regulated by the Decision of the City of Vukovar.
Mission
Our mission is to bring together experience and youth in making the best of engineering, environmental, economic and social solutions, technologies and products, with the ultimate goal of achieving the highest standards in the scale of quality and professionalism in all aspects of our business.
Vision
Our vision is related to the achievement of our strategic objectives: busy professional people motivated for the adoption and development of new knowledge and ideas that continually contribute to the betterment of our business and make us the best possible choice for our customers and partners.
Contact Us
Komunalac d.o.o.
Address:
Sajmište 174
32 000 Vukovar
Hrvatska
MB: 3025004
OIB: 83101904488
Tel: 032 428 179
Fax: 032 428 180
E-mail: komunalac-vu@komunalac-vu.hr